Συχνές ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Για οποιαδήποτε αλλαγή, είναι απαραίτητη η επικοινωνία μαζί μας είτε μέσω mail είτε τηλεφωνικώς. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εμάς μόνο σε περίπτωση ελαττώματος ή κάποιου λάθους κατά την αποστολή. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. (πχ λάθος νούμερο).

Όχι, για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας μπορείτε είτε να δημιουργήσετε λογαριασμό, είτε να συνεχίσετε ως “Επισκέπτης”.

1.Αν δημιουργήσετε λογαριασμό, θα έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το Προσωπικό σας Προφίλ & να δηλώσετε τις προτιμήσεις σας για να λαμβάνετε νέα, προσφορές και ενημερώσεις για προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες & τις επιθυμίες σας! Επίσης, θα έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας & θα μπορείτε να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή την εξέλιξή τους.

2.Αν ολοκληρώνετε τις παραγγελίες σας ως “Επισκέπτης”, τότε δεν θα έχετε πρόσβαση στις παραπάνω υπηρεσίες του eshop.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας από το eshop μας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Πληρωμή με Αντικαταβολή
  • Πληρωμή με Πιστωτική ή Χρεωστική ή Προπληρωμένη Κάρτα
  • Τραπεζική κατάθεση

Τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ ανεξαρτήτως κόστους προϊόντος.

Τα έξοδα αντικαταβολής υπολογίζονται στα 3.00 ευρώ.

1. Βρείτε το προϊόν ή τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και στη συνέχεια επιλέξτε το πεδίο ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος.

2. Όταν προσθέσετε όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας, μπορείτε να μεταβείτε σε αυτό μέσω του πεδίου “Το καλάθι μου” που βρίσκεται (πάνω δεξιά).

3. Έχετε τη δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας (α) χρησιμοποιώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό ή (β) συνεχίζοντας ως “Επισκέπτης”.

4. Συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα πεδία και επιλέγετε το πεδίο “Ολοκλήρωση παραγγελίας”, ώστε να προχωρήσετε στο Checkout .

5. Αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω Πιστωτικής, Χρεωστικής ή Προπληρωμένης Κάρτας, θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας για να ολοκληρώστε την πληρωμή της παραγγελίας σας.

6. Αμέσως μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, θα λάβετε ένα email από εμάς με τον κωδικό και τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Αφού συνδεθείτε με τα στοιχεία σας, μεταβείτε στο πεδίο “Ο λογαριασμός μου”. Εκεί θα εμφανιστούν οι παραγγελίες. Μόλις τις επιλέξετε θα μεταβείτε στον πίνακα των παραγγελιών όπου θα μπορείτε να δείτε τις λεπτομέρειες όλων των παραγγελιών που έχετε πραγματοποιήσει.

Εναλλακτικά, σας δίνουμε την δυνατότητα να ενημερώνεστε σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας, μέσα από τον μηχανισμό εξέλιξης αποστολής.

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις παρακάτω περιπτώσεις:

1. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση» που βρίσκεται κάτω αριστερά στην οθόνη σας. Κάνοντας «κλικ» στο κουμπί αυτό, διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας.

2. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, τηλεφωνικά ή μέσω e-mail ώστε να αναλάβουμε την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Αφού πατήσετε “Σύνδεση” θα μεταβείτε στην ενότητα “Ο λογαριασμός μου”. Στην συνέχεια θα επιλέξετε την επιλογή “Χάσατε τον κωδικό σας;”. Έτσι μπορείτε να ανακτήσετε τον κωδικό σας χρησιμοποιώντας το προσωπικό σας email.

Για να αλλάξετε τα στοιχεία σας, θα μεταβείτε στο πεδίο Λογαριασμός και Στοιχεία του πεδίου Ο λογαριασμός μου  όπου θα βρείτε τη φόρμα επεξεργασίας. Aφού προχωρήσετε στις επιθυμητές αλλαγές, επιλέξτε την Αποθήκευση αλλαγών.

Μπορείτε να δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό πατώντας το πλαίσιο “ΣΥΝΔΕΣΗ-ΕΓΓΡΑΦΗ”. Έπειτα, μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας.

Ενναλακτικά, μπορείτε να ακολουθήσετε την εξής διαδικασία:

1.Επιλέγετε το πεδίο “ΣΥΝΔΕΣΗ-ΕΓΓΡΑΦΗ” που βρίσκεται πάνω δεξιά στο site μας.
2.Επιλέγετε το πεδίο ”ΕΓΓΡΑΦΗ” που θα εμφανιστεί.
3.Συμπληρώνετε τα προσωπικά σας στοιχεία, email και κωδικό.
4.Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, κάνετε κλικ στο πεδίο “ΕΓΓΡΑΦΗ”.
Ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος!